teltvilag

Tudtad? A testmozgás akkor is fontos, ha duci testalkattal rendelkezel!

Betűméret csökkentése Betűméret növelése Betűméret Oldal nyomtatása

Testmozgást nem csak abban az esetben kell rendszeresen végeznie az embernek, ha le szeretne fogyni! Ezért, ha Te teljesen elégedett vagy a testsúlyoddal és ducin is jól érzed magad, akkor is célszerű  némi mozgást beiktatnod az életedbe.

A testmozgásnak számtalan pozitív hatása van a szervezetre. Gondoltad volna, hogy már napi 10 perc séta, hosszú távon rengeteget képes javítani az általános egészségi állapotodon?

Egy tanulmányban nemrégiben azt vizsgálták, hogy milyen hatást gyakorol a testmozgás az ember mentális egészségére.

850 olyan teltebb embert vizsgáltak és figyeltek meg, akik éppen gyomorszűkítő műtét előtt álltak.

Az eredmény lenyűgöző volt, ugyanis bebizonyosodott, hogy naponta körülbelül 8-10 percnyi mozgás jelentősen, akár 81 százalékkal csökkentette a szorongásra és depresszióra való hajlamot.

Több séta = kevesebb depresszió!

Több séta = kevesebb depresszió!

Ennek hatására a szakemberek azt javasolják, hogy minden olyan ember, aki stresszes életet él, szorongással küzd vagy depressziós, napi szinten tegyen meg 4750 lépést az egészségéért.

A mozgás hiánya miatt túlsúlyos férfiak és nők esetében nagyobb a rizikója egy testi vagy lelki betegség kialakulásának. A duci emberek egy része elégedetlen a testével, ez pedig akár súlyos depressziót és a szorongást is kiválthat.

Ennek megelőzésére pedig tökéletes megoldást nyújt, ha naponta 10 percet sétával töltenek el. A séta, és más egyéb, könnyed testmozgás segítségével nemcsak mentálisan, hanem testileg is egészségesebbé lehet válni.

A rendszeres testmozgás:

  • növeli az állóképességet,
  • segít megelőzni a cukorbetegség kialakulását,
  • illetve a keringési, szív- és érrendszeri megbetegedések megelőzésében is nagy szerepet játszhat.

Kezd el akár már most!

Szólj hozzá!