teltvilag

Tudtad? A testmozgás akkor is fontos, ha duci testalkattal rendelkezel!

Testmozgást nem csak abban az esetben kell rendszeresen végeznie az embernek, ha le szeretne fogyni! Ezért, ha Te teljesen elégedett vagy a testsúlyoddal és ducin is jól érzed magad, akkor is célszerű  némi mozgást beiktatnod az életedbe.

A testmozgásnak számtalan pozitív hatása van a szervezetre. Gondoltad volna, hogy már napi 10 perc séta, hosszú távon rengeteget képes javítani az általános egészségi állapotodon?

Egy tanulmányban nemrégiben azt vizsgálták, hogy milyen hatást gyakorol a testmozgás az ember mentális egészségére.

850 olyan teltebb embert vizsgáltak és figyeltek meg, akik éppen gyomorszűkítő műtét előtt álltak.

Az eredmény lenyűgöző volt, ugyanis bebizonyosodott, hogy naponta körülbelül 8-10 percnyi mozgás jelentősen, akár 81 százalékkal csökkentette a szorongásra és depresszióra való hajlamot.

Több séta = kevesebb depresszió!

Több séta = kevesebb depresszió!

Ennek hatására a szakemberek azt javasolják, hogy minden olyan ember, aki stresszes életet él, szorongással küzd vagy depressziós, napi szinten tegyen meg 4750 lépést az egészségéért.

A mozgás hiánya miatt túlsúlyos férfiak és nők esetében nagyobb a rizikója egy testi vagy lelki betegség kialakulásának. A duci emberek egy része elégedetlen a testével, ez pedig akár súlyos depressziót és a szorongást is kiválthat.

Ennek megelőzésére pedig tökéletes megoldást nyújt, ha naponta 10 percet sétával töltenek el. A séta, és más egyéb, könnyed testmozgás segítségével nemcsak mentálisan, hanem testileg is egészségesebbé lehet válni.

A rendszeres testmozgás:

  • növeli az állóképességet,
  • segít megelőzni a cukorbetegség kialakulását,
  • illetve a keringési, szív- és érrendszeri megbetegedések megelőzésében is nagy szerepet játszhat.

Kezd el akár már most!

Szólj hozzá!